Το μέλι συντελεί στη μακροβιότητα.Ο Δημόκριτος όταν τον ρώτησαν πώς μπορούν οι άνθρωποι να μην αρρωσταίνουν και να γίνονται μακρόβιοι απάντησε:Απ'έξω λάδι,από μέσα μέλι.

Σάββατο, 10 Σεπτεμβρίου 2016

Το μέλι παχαίνει;

Η Βιργινία Παπαεμμανουήλ, κλινική διαιτολόγος-διατροφολόγος αποκαλύπτει τα μυστικά της σωστής διατροφής.Το μέλι δεν παχαίνει.
Μια κουταλιά της σούπας μέλι έχει 60 περίπου θερμίδες, όσες δηλαδή ένα φρούτο. Έχει μηδενικό ποσοστό λίπους και περιέχει 15 γραμμάρια υδατανθράκων, η πρόσληψη των οποίων είναι απαραίτητη καθημερινά για τον οργανισμό μας. Το μέλι ενισχύει το μεταβολισμό μας. Είναι πλούσιο σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β. Η αυξημένη κατανάλωση μελιού από άτομα με καρδιακές παθήσεις έχει ευεργετικές συνέπειες, λόγω του ότι τα σάκχαρα του μελιού, ιδίως η γλυκόζη, είναι απαραίτητα για τις συστολές του καρδιακού μυός και αποτελούν πηγή ενέργειας για την καρδιά.
Η κατανάλωση του μελιού αυξάνει το ποσοστό αιμοσφαιρίνης, ιδίως στα παιδιά. 
Είναι επίσης ευεργετικό για τις στομαχοεντερικές παθήσεις, λόγω των μεταλλικών αλάτων που περιέχει. Eίναι βασικά αλκαλική τροφή. Η αλκαλικότητα αυτή μειώνει την οξύτητα του στομάχου. Το μέλι είναι μέσο προστασίας κατά των ελκών του στομάχου και του δωδεκαδακτύλου. 
Η υψηλή περιεκτικότητα του μελιού σε αντιοξειδωτικές ουσίες, που προστατεύουν τα αγγεία, συμβάλλει στην καλή κυκλοφορία του αίματος. 
Μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί εξωτερικά, με τη μορφή καταπλάσματος, ανακουφίζοντας από τα εγκαύματα. Τέλος, είναι ευεργετικό για τις ρινοφαρρυγγικές παθήσεις. 
Βεβαίως, θα πρέπει να αποφεύγουμε την υπερκατανάλωσή του.

www.myself.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου